Beren isminde kuzenimin kızı var. O kadar huysuz, nazlı, sürekli ağlayan bir kızdı. Her şeye mızmızlanıp ağlardı. Yani ismin enerjisine inanıyor musun bilmiyorum ama ben baya inanıyorum. Koymadan önce bir kere daha düşün istersen. Tabi yine de sen bilirsin.