Sevilayms Seraymesut Normal değıl canım doktorlar adet sancısı ya da karın agrısı olursa hastaneye cagrıyor, gözardı etme istersen bi git gözük
yenibirannis Seraymesut hiç korkma canım gayet normal bnde de çok ağrı sancı oldu hatta lekelenme bile gördüm Dr normal yerleşme tutunma ağrısı dedi rahim bebeğe alisiyo adet gormicegin icjn biz 7 haftalık olduk bile sadece ağır iş yapma stres bol dua et ve dinlen 🙏🥰 saglkla kucağına alırsın ins
Symatlsk Seraymesut 2. Gebeliğim şuanda 2 yaşında kızım var 5 aylık hamileyim ikisinde de yaşıyorum bence yapısal bir durum hani bazıları hamilelikte midesi bulanır bazılar daha başka şeyler yaşar buda öyle doktora söyledim adet ağrısı gibi ağrıyor dedim hamilesin karnın ağrıyabilir dedi😃
Seraymesut Sevilayms doktorlarda sıra yok ki gidelim yarın randavum var ilk randavu bakalım bu 3 ncü gebeliğim ama yaşayan yok 6ay önce sezeryanla ölü doğum yaptım
Onattt Benimde 5+2 ve adet olacakmış gibi kasık sancılarım devam ediyor dün doktora gittim ve normal dedi benim kesede daha görünmedi geç döllenme olabilir kanallarda olabilir henüz dedi
Sevilayms Seraymesut Aa bak erken haftalarda normal olabılecegı de söylenmiş yorumlarda. Bana doktorum sancı cekersen gel demıstı, ben riskli gebe olarak takıp ediliyorum ama malesef belkı ondandır
Sevilayms Seraymesut Kasık agrıları için magnezyum istemiştim doktorumdan o benı cok rahatlattı , bi danış istersen sende gittiğinde cok rahatlatıyor
Onattt Seraymesut benimde o şekilde ama kese daha görünmediği için düşük olmama ihtimaline ve rahime tutunabilsin bebiş diye iğne ve fitil verdi doktorum bana daha dün başladım sen yinede ihmal etme bi doktora görün inşallah sıkıntı çıkmaz
Sevilayms Seraymesut Yat uzan canım doktora gidene kadar kalkma Bol su tüket kasılmaları engelliyor. Agır da kaldırma , allahın izniyle hersey yolundadır insallah🌸
Sevilayms yenibirannis Kendı yasadıklarımdan ve doktorumun benı yönlendırmelerınden yola cıkarak yorum yaptım Bir sorun var mı sizin için ?
Seraymesut yenibirannis insllh 6 ay önce sezeryanla ölü doğum yaptım vve ondanda böyle olmuştu biliyorum normal ama korkuyorum bunuda kaybetmekten
Kbrdemr yenibirannis benimde 4. Haftam dün gittim doktor keseyi görmedi ama kasık ağrım var tek taraflı çoğunluk. Tek taraflı ağrın olursa dış gebelik olabilir dedi korktum bende sizin ağrınız tek taraflı mı
yenibirannis Seraymesut yarın dr bunun için ilaç vericektir kuzum sana merk etme sürekli takip eder en azından içini ferah tut dua et 🙏🤗
Seraymesut Sevilayms bende bir şeye açıklık getirmek isterim bazı hastalarda tehlikeli bı durum olabiliyor ama bazılarında değil sende tehlikeli olmuş onda değil lütfen kalp kırmayın bu geçici dunyada