AsyaveAnnesiii defneemom nasıl geçiyor son haftalarımız artık ☺️ benim bu hafta artık kasık ağrım kasılmalarım başladı sanki karnım sertleşiyor bi anda
defneemom AsyaveAnnesiii aynisi bende de basladi hemde bu hafta, 33de makat gelişti doktorum pek dönecek gibi değil dedi bakalım bir daha ki kontrolüm 36da onu bekliyorum.
AsyaveAnnesiii defneemom ya benimde bu akşam kontrolüm nstye daha hiç girmedim bugün girerim heralde bu şikayetlerimi söyleyince
AsyaveAnnesiii defneemom kaçıncı haftaya kadar dönmezse sezaryen günü veriliyor acaba biliyor musunuz 37 mı?
cihaninannesi xzxzxzxzxz uygulamaya göre 105 gün 🥲 ama benim sezaryen olacak sezaryen de daha erken alıyorlarmış bakalım kaç gün erken alacak 🤲🏻