Kfiliz Cinsiyetimiz henüz belli değil, ikinci gebeliğim. İlk evladım kız :) İkinci bakalım ne olacak, içimde hep buda kız diye geçiyor asla erkeğin E’sini düşünmüyorum 🙈 Erkek istemediğimden değil asla ama annelik iç güdüsü hamile kaldığımdan beri hep buda kız olucak diyorum ismi bile hazır, ama erkek ismi hiç yok aklımızda 🙈 Şu sıralar sadece Yusuf ismi böyle söyledikçe hoşuma gidiyor gibi, ismin güzelliğinin yanı sıra anlamının da güzel olması gerekiyor o yüzden isim düşünürken anlamlarına bakmanı tavsiye ederim. Yani öyle isimler var ki anlamı hiç hoş olmayan