Hamile kalmadan önce göbeğimde hiç tüy yoktu. Sonra çıkmaya başladı. Muayene olurken bende utanıyordum ama annem dökülür zamanla dokunma dediği için hiç dokunmadım. Şimdi 35. Haftadayım yavaş yavaş dökülmeye başladı bile bence doğumdan sonra kendiliğinden dökülecek hiç kalmayacak 😌