Benimde normalde bat 1 ama bu ay döngünün 29.cu günü yumurtladım. Yani pazar pazartesi salı yumurtladım. Regliye 9 gün kala. Dün ve bugünde çatlama var. Bugün itibariyle de 6 gün var bata. Bakalım zaten her türlü gecikecekti adetim. Bakalım şimdi 14 güb sayacağım bu ay klomende kullandım çünkü inşalşah olur içimde bir umut var ama bakalım boşa çıkmaz inşallah