Arkadaşlar benim yumurtlamam 5 gün geç oldu ama sat’a göre 5+5 günlük hamileyim yarın doktor randevum var yarın 4000-5000 arası olucak önemli olan kesede hcg mi yoksa döllenmenin geç olup olmaması da önemli mi ? Yarın gidicem hcg yeterli ama bebiş 5+5lik bi bebiş değil çünkü geç oldu