Dyg1026 Arkadaşlar evde tekim sabah karnımın alt kısmında sancı vardı sonra hafifledi.Şimdi belimden sırtıma agrı giriyor ve ara ara karnım sancıyor sizce doğum belirtisi mi 37*5 günlük hamileyim.Doktora yazmalı mıyım?Haftaya çarşamba sezeryan olacagım.
Slaedz Karından bele yada belden karna vuruyorsa ve düzenli kasılma varsa doğum belirtisi ama içini ferah tutmak için istersen yaz doktoruna