Doktorun yaptır dyorsa yaptor, çünkü ona göre yediklerine dikkat etmen gerektiğini vs söyleyecekler. Bunu yaptırırsan çok kilo aşırsın diye bir hurafe var, ben yaptırdım ilk hamileliğimde hiç öyle biriey olmadı. Zaten o içirdikleri şey iki baklavadaki şekeri kapsıyor normalde yemiyormusun demişti benim doktorum.