Sevgi56 Zeynep_aslkn17 bence gidin içiniz rahat eder, bazılarında normalken bazıları içinde düşük riski olabiliyor, en azından ilaca başlar doktor
bebekesen Bende 5+4 tteyim benim de aynı şekilde açık kahverengi akıntılarım oluyo acil gitmeli miyim randevumu bekleyeyim mi