zeynepyazarer Arkadaşlar şimdi kontrolden çıktım 17 hafta tam cinsiyet belli değil bişey söyleyemem dedi doktor sizce kız mıdır devlet hastanesine gidiyorum bu arada 😁
YagmurAnnesi zeynepyazarer devlet hastanesinde 15. Haftada oğlum olacağını söylemişti bana ☺️ Önce sağlıklı sonra da Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻😍
tubimom zeynepyazarer bende 15. Haftadayim bende çok merak ediyorum ya iki hafta sonra gidicem doktora çokta meraklıyım
zeynepyazarer YagmurAnnesi Amin inşallah canım 😍 benim gittiğim doktor bu aylarda pek net söylemiyor sanırım Bana sadece kız olma ihtimali var ama tam bişey söyleyemem dedi bi sonraki kontrolde öğrenirim inşallah 🥰
zeynepyazarer Tiiffany Evet maalesef belli değil tam net olarak ama kız olma ihtimali var dedi net anlamadan söylemek istemedi sanırım başka doktorada görünmek istemedim kafa karışıklığı olmaması için 16 martta tekrar kontrole gidicem zaten.
Zeliha76 zeynepyazarer bu kaç haftalık resmi ben 8 haftalıkkem öğrendim hicbisey belli degl resmde maşallah sizinki ne
cihaninannesi zeynepyazarer maşallah devlet hastanesi olmasına rağmen ekranda bebeğiniz çok güzel duruyor 🤗 çünkü ben devlet hastanesindeki ultrasonda bebeğimi maalesef göremiyorum okadar siyah beyaz ve bulanık ki
zeynepyazarer 3kuzuAnnesiyim Hayırlısı inşallah 12 haftalıkta herkes erkeğe benzetmişti tam öğreniyim hemen paylaşacağım çok merak içerisindeyim doktorda kız olabilir dedi ama net değil dedi 😁
zeynepyazarer Zeliha76 17 haftalık evet resimden bende pek anlayamadım siz nasıl öğrendiniz o kadar erken haftada 🥰
Zeliha76 Zeliha76 8 haftalıkken hamile olduğumu ogren ilk ultrason resminde hicbisey belli olmuyo benm 2. Çocuğum ilkinde 14. Haftada ogrenmistm bunu daha belli degl çok küçük
zeynepyazarer cihaninannesi teşekkürler bende net göremiyorum diye dert yanıyordum burda demek ki ben pek anlamıyorum 😁
3Tospikannesi Mustafayigitvebeytugannesi @3kuzuAnnesiyim Bana da yorum yapabilir misiniz rica etsem 🥰
zeynepyazarer tubimom İnşallah görür doktorunuz söyler benim doktorum net bişey demedi 20. Haftaya kaldı 😁