Eceecim Takviye kullanmak kötü bir şey değil. Ben de bir aylık olacagiz nerdeyse kullanıyorum. Sadece sütüm gelmeyecek mi kaygısı hepsinden daha çok size zarar verir. Her annenin sütü kendi bebeğine özgü gelişir, üretilir. Bestlak, solgar, hurma ,still teeler ve bol su dinlenmek emzirmek epey fayda sağlar 🌺🤗