Duyguuu488 Kızlar sezaryenden sonra hastanede annemin kalmasını istiyorum ama eşimde olsun istiyorum ikiside kalabiliyor mu yoksa sadece bir kişinin kalmasına mı izin veriyolar?
Minik_annee Duyguuu488 özelde iki kişi bı kadın bı erkek kalabiliyor devlette teknkisi ve kadın diye biliyorum