Gnl01 Kızlar belediyeyi arıyorum doğum paketi için ilk gebeliğim olduğu için hiçbirsey alamiyomusum ne alaka çevrem hepsi aldı bana bisey verilmiyor 🙄
beyzzsenturkk Gnl01 saçmalık ben aldım. pendikte dogumdan sonra veriliyordu bebeğimin tcsi ile basvurdum 2 gün sonra geldi
Fik Gnl01 kuzu ben beykozdayım geçenlerde aradım sordum doğum yapmış olman lazım mış sonra belediyeyi arayıp gitmeden bile talep oluşturabiliyormuşsun
Gnl01 Duyulurum esenyurt belediyesi aradim ilk bebekte verilmiyor dedi 153 beyaz masayı aradim oda İSADEM bilmem nereye gt dedi
belinay41 Gnl01 bende dün aldım ilçe belediyesiniaradım ilkin öyle Bi projemiz yok dediler sonra büyükşehir belediyesini aradım 2 gün içinde getirdiler dün aldım bende
Aselhumaninannesi Gnl01 Esenyurt olayını burda bir hamile arkadaşta yazmıştı ilk bebekte vermiyorlarmis 2. Cide veriyorlarmis sacmalik
Babyykmz Gnl01 esenyurt belediyesinden hic bisey bekleme zannetmem oyle bisey yaptiklarini haberleri bile yok ilk senden duymuslardir kiviriyorlardir. Istersen buyuksehir belediyesini bir ara
belinay41 Gnl01 34 haftalık oldum bugün aynen hamileyken başvurdum Ama ben Kocaeli büyükşehir belediyesinden aldım