Kızlar 33+6 haftalık hamileyim uykum çok ağır bomba patlasa uyanamam o derece diyebilirim benim gibi uykusu böyle ağır olup doğumdan sonra bir çözüm bulan varmı geceleri üzüntüden uyuyamaz oldum çok korkuyorum bebeğim ağlarsa yada bişey olursa sabaha kadar uyanamam diye 😔 bu benim ikinci hamileliğim ilk çocuğumda kaynanam vardı o benimle uyuyodu beni uyandırıyodu oda vefat ettiği için şu an yanlızım eşimde tır şoförü olduğu için evde olamıyor ne yapacağımı bilmiyorum fikir verirseniz çok mutlu olurum 😔♥️