biz2209 Merhaba. Testte hamilelik çıkdı ancak daha doktora gitmedim hala.Son adet tarihi 31.12.2022 Dün gece karnımın alt kısmında kasılmalar oldu biraz,bide kahve rengi 1-2 damla akıntı geldi.Bir sorun olur mu?Yoksa yerleşme kanaması mı?
biz2209 Sila66 ay sonunda gitmeyi düşünüyorduk,kimliyimi deyiştirmeye verdik hala almadık,alınca gideriz düşünmüştük
biz2209 Sila66 Nahcivanda yaşıyorum ben,burda yok ki öyle bi şey,Size sorumu rahat sora bilmek için sizin dilde yazıyorum😊
Aydan09 biz2209 narahat olma icindeki qalan son qanlardi o gelir 1.2damlayla hecne olmaz mendede olmusdu yerleşim qanamasida ols biler yumurtalixlarin agiriyirsa yerleşmek istiyjr minnoş