Elanur__ Merhaba 30. Haftaya girdik biz ama son bir 1 1 haftadır geceleri 1 saatte bir uyanıp su içmem gerekiyor boğazım aşırı kurumuş oluyor sizde de böyle problem yaşayan oldu mu
beyzacmvrc Elanur__ ben 24. Haftama girmek uzereyim bende şekerden şüpheleniyorum ya Gündüz o kadar değil ama geceleri benimde çok habire uyanıyorum ama bayadir var bende acaba petekler mi kuruluk yapıyor diyorum
AzraFarah Elanur__ 30.haftadayim,çok susuyorum bende,ama şeker ölçümü yapmadı doktorum gerek duymadı, yediğimizle alakalı olabilir, yediğim şeyler susatiyor beni bazen
Elanur__ Sevgi56 şeker ölçümü yapma gereği görmedi doktorum açlık şekerim hep normal çıktığı için ama anlayamadım neden bu kadar susuz kaldığımı
Elanur__ beyzacmvrc peteği üstüne bir bardak su koyup birde dene istersen ben denedim fayda etmedi bu gece kaloriferi kapatıp uyuyan birde
beyzacmvrc Elanur__ peteklerdeb ya bizde birkaç gün kapatıp denedik olmadı Eşimde de oluyodu biara çünkü İstanbul da havalar iyi gidiyo birkaç gün kapatıp denemek lazım