Ya evet bende ıstıyorum ama esımle ıkımızde kararsız ben Sezaryan olucam kötü kokuyormuş o zaman sanırım çünkü esı ıle gırmıs doguma maskeyı açmış burası çok kötü kokuyor dıyıp bayılmıs 😂 hemsıreler. Esıne koşmuş 😂😂 esımde böyle şey nasıl desem hem dayanamaz o halde görmeye hem korkar 😂 ondan çok kararsızım doktorumuzla konuscaz bakalım