Miracle25 Kızlar şimdiye kadar lazere gittiğim için rahattım ama şimdi gidemiyorum. Ağda sıkıntı olur mu o bölge için bilemedim yaptıran var mı
Mewosss Miracle25 yooo neden sıkıntı olsun ki ben 16 haftalığım dün gittim mesela 🙂 uzatıp örecek değiliz ya 😂
Tubazeynep Miracle25 Sorun olacağını düşünmüyorum canım bende 23 haftalıgım ama gidiyorum önemli olan gittiğin yerin temiz olmasi hijyen önemli tabi 🤗
Neris_poyraz Miracle25 tatlım hiç sıkıntı olmaz ben oğlumda hamilelik boyunca ağlaya gittim doğuma da tertemiz girdim
Mervetnl Miracle25 temiz olduğundan eminsenz bir sorun olmaz, ben kişiye özel açtırdım gittiğimde ağdayı şimdi yine gidicem haftaya onu kullanıcak. 36 haftalığım şuan haftaya doğum öncesi gidicem.
Meribiri1 Bende 1.5 ayda bir gidiyorum kuaföre tertemiz oluyor . 30 haftaya girdim şükür sorun olmadı iki kere daha giderim herhalde doğuma kadar
Bmsbl Bende 36 haftalıgım agda yaptırayım diyorum ama kasılmaya falan sebep olur mu bilemedim. Jilet ve agda arasında kaldım yakında çatı muayeneside yapılır temiz olmak lazım 😏
Miracle25 Bmsbl ben de o yüzden emin olamamıştım sert bir şey yapılır da sıkıntı olur diye ama yaptıranlar bir sıkıntı yok diyor bakalım 😀
Derya-38 Miracle25 bizde 37+2 günlüğüz her 10 günde bir ağda yapıyorum sık sık yapıyorum çok acımasın ayna karşısında tertemiz oluyor 😂