Sibel_72 Ayseygz bende senin zamanında leke gördüm stres yaptıkça artıyordu doktor düşük tehlikesi diyince az bişi rahatladım zaten uzandığın süre zarfında leke azalıyor stres yapma saglıklıysa bebişin senle kalır ins rabbim sana bağışlar