Kızlar merhabalar yaklaşık 3 hafta önce sağlık ocağında gebelik testi vs yaptırmıştım. Doktor bebeğin kalp atışlarını duyduğunda gelip kayıt açtırman gerekiyor demişti. 8-6 çalışıyorum bu kaydı telefondan oluşturabilir miyim herhangi birşey isteniyor mu?