Günaydın hamişler sat’a göre 11+1 usg göre 12 haftalık gebeyim neredeyse son 1 haftadır akıntım var dünde lekelenmem oldu acile gittim alttan baktılar bebiş gayet iyi denildi akıntı için idrar tahlili verdim herşey çok şükür temiz çıkmış fakat benim akıntım hala devam ediyor beyaz yumurta akı kıvamında ve bazen kokulu, doktora sorduğumda idrarında bir şey çıkmamış o yüzden normaldir dedi bu durumu yaşayanınız var mı varsa nasıl bi yol izlediniz?