TugSozTan erken doğum riskim vardı 30. Haftamdan itibaren sancılarım başladı durdurmak için ilaçlar kullandım sürekli hastanelerdeydim ciğer geliştirici iğneler felan 36. Haftamda mecbur ilaçlaro kesmek durumanda kaldık yan etkileri artacağı için ve 1 hafta sonra doğumum gerçekleşti malesef.. çok şükür yoğum bakımlık olmadı ama haftasını dolduramadığı için sağlıksal endişelerim var ilerleyen zamanlar için.. anne karnında bir gün bile fazla durması %30 gelişimine fayda.. ilk kızımı 40. Haftamı doldurduğum da doğurmuştum ama malesef oğlum çok aceleci davrandı