Merhaba kızlar ilk iğnemi pazartesi oldum bir belirti olmadı ama salı günü küçük tansiyonum iğneden 1-2 saat sonra 4e düştü aynı şekil çarşamba akşamıda 5 ölçtüm ve yaklaşık neredeyse 12 saattir başım. Ağrıyor sizce iğneden mi kaynaklıdır? Yaşayan varmı