17+2deyim ve göbeğim o kadar şişti ki sanki hamileliğimin son aylarındayım cok yemek de yemiyorum idrara da çıkıyorum ama göbeğim kocaman oldu esim bunun bebekle değil de gaz ile alakası var diyor ama canım cok acıyor nedeni ne sizce hic böyle bir sey basına gelen oldu mu cünkü bebeğim daha kücücük bu kadar büyük olması imkansız