Birsenvergili Doktorumu o kadar seviyordum ki ta ki kontrollere çağırmıyor son 1 Aydın gitmiyorum çağırmasını bekledim doktor değiştiricem Tekirdağ Çorlu civarında yaşayan var mı acil ?
EzelUnal18 Birsenvergili aslında haftanda ileri canım bu haftalarda çağırması gerekiyor benim doktorum herhafta çağırıyor artık keşke sen sorsaydın bu zamana kadar doktoru arayıp
Gis Birsenvergili Birsenvergili arayip cagirmasini mi beklediniz :D sevgiliniz degil yahu doktorunuz. Sizin gibi onlarca hastasi var.
Yaseminmericli Numarası varsa sorsanız çünkü ben arada diyorum bir dahaki kontrole ne zaman geleyim diye.
Birsenvergili Yaseminmericli en son ekim 2 de gittim yüz yüzeyken hep söylerdi hiç birşey söylemedi nasıl sinirlendim var numarası bazen mesajları görmüyor doktor değiştirmek mantıklı olur mu doğuma kaldı 4 hafta
Birsenvergili Merveee277 hayır demedi ve doktor değiştirmem lazım Tekirdağ da Çorlu da yaşayan yok mu lütfen
Minikbal Birsenvergili son 4 haftada haftada 1 çağırıyorlar NST ve su kontrolü icin canim mutlaka baska bir doktora veya doktoruna git
arbustoo Birsenvergili unutmuş olabilirmi bence doktorunla konuş tutumuna göre karar ver birde doktorlarınıza mesaj atmayın arayın ya çok kişi yazıyor aradan kaçmış olabiliyor benimde başıma geldi.
Chnurgl Birsenvergili bana söylemediği zaman bugün gittiysem bidaha 3 hafta sonra gidiyodum ben bukadar beklemişin git bence bir dünya hastası olduğu için unutuyorlar canım takma kafana git
Tontisannecik Birsenvergili soğuma 4 hafta kalmış bence değişme nerde bulacaksın bu saatten sonra kafana göre birini
Birsenvergili EzelUnal18 ebe bile söyledi 2 hafta bir 1 haftada bir çağırır diye ama ne arayan ne soran bi sağlık ocağı arıyor arada sağolsun
Birsenvergili masisi şans yok ya devlette ilgili alaka bulamadım özele gittim Burda da doktor sorunlu çıkmaya başladı insan haftada çağırır bi bakar geçen ay gittim daha yok
EzelUnal18 Birsenvergili sen bence bugun ara sor ben şu haftadayım şu zaman geldim arayan soran yok diye onlarda randevu ayarlasın.doktorun birsürü hastası oluyor belkide unuttu yani
Bilge35 Birsenvergili doktor sizi aramaz zaten 2 haftada bir dendiyse o haftalarda randevu alıp siz gidersiniz. Çağırmğyor dile doktora gitmemezlik yaparak siz suçlu oluyorsunuz
masisi Birsenvergili bekleme çağırmasını şu aralar en kötü ayda 2 kere gitmen gerekir , kendin giyin git ve sor ☺️
Birsenvergili Minikbal ebeyle konuşuyorum eğer ki çağırmıyor mesaj atmıyorsa o da değiştir dedi şimdi yanlız son haftadayım birdaha başka doktora gidip baştan herşeyi anlatmak zorundayım 😔
Birsenvergili masisi Allah’a şükür sıkıntım yok ama insan merak ediyor kilosu iyi mi boyu iyi mi suyum iyi mi çatı muayene için 37 hafta demişti ama son kontrol de hiç demedi bugün gel şu gün gel diye
Gulsummldr Birsenvergili unutmuştur belkide. Niye bunun için doktor değiştiriyosunuz ki memnunsanız. Anlamadm
Gulsummldr Birsenvergili bunun için değiştircek olsaydım vala doktor kalmazdı. Memnunsan hiç elleme. Gittiğinde söyle. Siz çağırmadınız ama ben geldim de.
Elaylama Birsenvergili 3 haftada bir gitmeniz gerekiyor normalde. Önceden ne kadar sürede bir gidiyordunuz??
Birsenvergili Elaylama önceden gene böyle aydan aya gidiyordum çünkü ilk doktorum hep öyle çağırıyordu devletteki öyleydi şimdi özele gidiyorum gene aydan aya