Blbbk Nstde düzenli 5-5dk da bir 80lerde sancı çıkıyor ama açıklık 0 38+3 3-4 gündür kasılmaktan yoruldummmm
strawbery Blbbk canim ben sanci cekerken doktorum her sancin geldiginde tuvaletini ypar gibi otur ve hafif hafif ikin demisti o sekilde 2 saatte dogurmustum sifir aciklikla yatisim yapilmisti beninde
Blbbk strawbery birazdan tekrar kontrole gideceğim yatışım yapılırsa dediğinizi yapacağım teşekkürler 🌸