Kızlar 17+6 hafta hamileyim oğlumu bekliyorum. Daha önce kaybım olduğu için her şeyden endişe duyuyorum. Her şey yolunda dedi doktor ama bazen sağ kasıkkk bazen karın ağrısı yaşadığımız zamanlar olıyor. Kanama ve şiddetli bir ağrı yoksa her şey yolundadır dimi? Çünkü yoksa her gün doktora gitmek isteyeceğim