Tubisss50 Kızlar bugün ikili tarama testi yaptıracağım ama randevum 3te aç mi gitmeliyim farkediyor mu aç tok olmam
Hilalyazbos53 Ben aç gitmiştim ama ultrasonda bebek hareket etmedi ve ense kalınlığını ölçemedı doktor git kahvaltını yap Bı tane çikolata ye hareketlensin öyle gel demişti, demekki aç tok bir önemi yok tok gitmek daha faydalı olabilir🤗
Tubisss50 Hilalyazbos53 teşekkür ederim bende çikolata yiye yiye gidiyorum şuan 😁 inşallah cinsiyet tahmini yapar