Kızlar erken gebelik testi yaptım. Sağdaki çizgi net soldaki soluk pembeydi bir hafta önce yaptığımda tek bir çizgi vardı. Bugün veya yarın adet olmam gerekiyor normalde. Bu pozitif demek mi acaba? İlk defa deniyoruz daha ilk gebelik testi kullandım heyecanlıyım :)