Minigim38 gece eşim olmasına rağmen bende gidemiyorum bi yere, hamileyim acıkıyorum susuyorum yinede sabaha kadar öyle bekliyorum. Bi wcye çıkıyorum o da yatak odasına yakın diye değilse onada çıkamıyacam, inşallah artık biter bu sarsıntılar ya valla psikolojik olarak bizde bittik düşünmekten