iremsularsu İdrar yollarımda enfeksiyon çıktı 21 haftalık hamileyim. Lavaboya gittikten sonra aşırı yanma oluyor antibiyotik ve idrar enfeksiyonu ilacı kullanıyorum şuan kaşıntım var napcağım bilmiyorum
K1-fatma iremsularsu soğuk su ile bol bol yıkayın biraz olsun kaşıntıyı alır. Hamilelikten önce bende de olmuştu sirke ile suyu karıştırıp yıkıyordum iyi geliyordu ama hamilelikte yapılır mı bir fikrim yok
Kubra00111 iremsularsu merhaba bende yumurtlsms günlerini değerlendirdim bir kaç gün sonra bende de enfeksiyon oldu cleocin kullanıyorum vajinal krem birde Dr fitil bı ilaç daha verdi kasıklarm da batma oluyor arada bir az da mide bulantısı gebelikle alakası var mı adet gecikmesini bekliyorum
iremsularsu K1-fatma heer gittiğimde yıkıyorum lavaboya aslında ama ilaçları içtikten sonra olmaya başldı önceden ne yanma ne kaşınma yoktu