2prenannesi_ 32+4 haftalık hamileyim aşırı derece aşagiya baskı yapıyor adım dahi atamıyorum 2 gün önce kontrolum vardı herşey normal dedi ama şuanda yatakta dönemiyorum bile
Damlakahriman En ufak bir durumda lütfen zaman kaybetmeyin hastaneye gidin bir bilgim yok doğum mu ne ama ağrısı olup hastaneye gitmeyenler genelde kayıpla veya engalle karşılaşa biliyor yakınlarından duyduklarım ben 26+0 ım benim olsa koşardım