Hllty Kızlar bugün biraz fazla ayakta durdum ama ayaklarım inanılmaz şişti resmen bilek ve ayağı ayıran kısım belli olmuyor şişlikten. Çok ağrıyor buz koydum volteren sürdüm bana mısın demedi. Ne geçirir bunu ne zaman iner ağrıdan uyku uyuyamıyorum
Ozerbusra Ayaklarının altina yastik koymayi deneyebilirsin belki faydasi olur biraz yuksek durmasi ve bol bol dinlen, su iç ödemin gitmesine yardimci olur. gecmis olsun simdiden 💐
Hllty Ozerbusra saol canım onuda denedim ama hiç bir faydası olmadı sanki tüm ayak parmaklarım kırılmış gibi öyle bir ağrı ölüyorum