Minibebe 2. Hamileliğimde tam olarak anlattığın gibiydim hatta bi güzel uyumuştum da ama içim rahat etsin diye gittiğimde 7 cm açılmamın olduğunu öğrendim ve sancıyı hissetmediğim için suni verilmişti 50dk sonra oğlum kucağımdaydı . Şimdi 3. Bebeğime perşembe günü akşam kontrol için nstye geldiğimde yine hissetmediğim ufak sancılarım çıktı açıklağa bakalım dediklerinde de 6cm açılma olduğunu öğrenip nasıl sancı hissetmiyorum diye sabaha kadar tüm hastane konuşup durdu sabaha kadar sancım gelmediği için 10.00da suni verildi 10.20de oğlum kucağımdaydı o yüzden istersen ihmal etme derim herkes bir olmuyor