Merhaba kızlar, 36+3 olduk oğlumla çok şükür 🙏🏻 İlk gebeliğim olduğu için çok acemiyim sizlere danışmak istedim.
30-32. Haftadan beri bebeğim normal doğum pozisyonunda, ancak dün akşam o kadar hareketliydi ki diğer günlerden çok farklıydı hareketi. Daha sonra uyudum, şimdi uyandım ve pelvik kaslarımda ağrı olduğunu hissettim. Acaba bu haftalarda beeğin başı kanala girer mi? Girdiğini nasıl anlarım? Ya da kanala girmesi demek doğum yaklaşmıştır demek mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️