Merci_mek Canım kızlar hamileyken saç boyanır mı ama köklerınden değil uçlar ombre ,ışıltı tarzı Kuaför saç köklerı olmadıgı ıcın sıkıntı olmaz dedı ve işlem 2saat kısa suruyo dedı siz ne dersiniz🌸
Linasel Merci_mek Başka bir çalışmada anneler saç boyası gibi güzellik ürünleri kullandıklarında çocukluk çağı beyin tümörü riskinde çok küçük bir artış tespit edilmiştir(2). Bu çalışmaların ışığı altında kadınların en hassas dönemleri olan gebelik süresince mümkünse saçlarını boyatmamalarını tavsiye ediyoruz.
Linasel Merci_mek bende boyatmak istiyordum doktoruma sordum ve down sendrom riskini yükseltiyor önermiyoruz iyi değil demişti ve geçiçi bi güzellik için değmez açıkçası doğuma kadar bekleyin emzirme döneminde boyatabilirsin bi sakıncası yok o zaman
Senaykork Merci_mek canım ben ilk gebeligimde 3 aylık olunca platin sarıya boyattım çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu Şuanda 2.gebeligim palette 8.77 ye boyadım 2 defa
Mrsyesil94 Merci_mek kokusundan dolayı önerilmiyor dibine sürmeden bile olsa malesef..doğal boyalar var ben onunla boyadım 1 2 kez bir şey olmadı şükür green diye bir boya vardı yüzde yüz doğal
pinkioctober Linasel banu çiftçinin bir videosunda kanıtlanmış bi çalışma yok demişti bebeğe zararı dokunan
Beyhanturgut 23 haftalikken doktorum sıkıntı olmaz demişti 27 haftaligim ama boyatmadim kimyasal sonuçta kokusundan cocuk etkilenir
nacik0015 Merci_mek ombre gibi açıcı ile yapılan işlemler kafa derisine değmese bile etkili bir ilaç bence yaptırma benim saçlarım da sarı dr sadece dipler için organik amonyaksız ve alkolsüz normal boyaya izin verdi bende dip boya yaptırdım bekliyorum inşallah doğumdan sonra hem keratin hem komple boya için sabret bebeğim zarar verebilecek bişey yaptırma ❤️💝
Linasel pinkioctober olsun veya olmasın sizce değer mi riske atmaya sonuçta kimyasal ve bir bebeğin hayatını etkileyecek bence hiç gerek yok bana doktorum önermemişti