Kızlar Merhaba ben regliye 4 gün kala test yaptım pozitif çıktı ertesi günü doktora gittim hgc 911 çıktı bebek ve kese görünmedi doktor dış gebelik olma ihtimaline karşı iki gün sonra çağırdı 14677 çıktı bu sefer ve bebek ve kese hala görülmedi 15 gün sonrq tektqr gidicem şuan 5 haftalık oldu ozaman 6 haftalık oluyor birde progestron hormonuna baktılar 27.4 çıktı sizin başınıza böyle bişey geldi mi yardım edin lütfen ilk gebelik