Ikra33 hiç korkma keyfini çıkar🌸 bir iğne yapıyorlar 15/20 sn.de ayaklardan sıcaklık hissetmeye baslıyorsun. Sıfır acı. Miden bulanırsa söyle bulantı için iğne yaparlar o anda. Hiçbir acı hissetmiyorsun bebeği cıkarırken biraz bastırıyorlar yerinden almak icin sadece sarsıntı hissediyorsun cok cok rahat. Hem acısız hem bebeğin doğduğu anı görüyorsun💜 benim 1 bucuk saat sürmüştü sanırım bebek 15 dk da cıktı koklattılar öptürdüler götürdüler benim ameliyatım devam etti. Odaya cıktım hiç öyle karna bastırma vs yapmadılar bana. Aynı gün akşam kalktım yürüdüm. İlk biraz sendeledim ama inat ettm sabaha kadar 1 saat aralıkla kalkıp tur attım. Yanımda nescafe götürdüm. Aynı gün sütüm de geldi. Herşey cok rahattı içini ferah tut. Cok heyecanlı cok güzel bi his 🌸 allah tamamına erdirsin smdiden🍀❤️