Esrahmet beñdende çok fazla odem var. Doktorum 2 kere 24 saatlik idrar tahlili istedi temiz çıktı protein kaçağı falan yok. Ama bacağımı bastiriyorum parmagim içine giriyor meselâ o derece bi ödemim var 34 haftaligim bende. Korkuyorum doğumdan sonra girmicem diye acikcasi