Esrademirr hatice__1 aynı durumu yaşadım 1 hafta oldu. Sana sarılmak istedim şuan🥹 bende 1 hafta kadar uygulamayı dahi silmiştim. İnan paylaşacağımız çok şey olacak yine💓 sağlıklı günlerimizi, bebeklerimizi konuşacağız.. Sen, ben, bunu yaşayan herkes💐
Melekoz hatice__1 bende düşük yaptım sizin dedigniz gibi yaşadım bende kendiliğinden hamile kaldım çocuk tutunamadigi için düşmüş sağlıksız çocuk düşermiş inanın çok uğraştım çocuk için bana demediler ki aşılama yaptir şunu yap şunu yapma benim gitmediğim doktor hastane kalmadı çocuğun olmaz dediler bana ama hamile kalabiliyorsun bak demek ki bende dedim kendi kendime hamile kalamzsam düşük yapmam demek ki olabiliyor dedim ama sonradan kendiliğinden olmadı asilama yoluyla ikinci de hamile kaldığımi öğrendim çok ağladım yıprandım neler yaşadım ama ben pes etmedim emin olun eşim bile dedi gitme aşılama yaptırma yiprandik iyice dedi ben pes etmedim eğer ki hamile kalamasaydim gene gidecektim aşılama yaptırmaya bitene kadar devam edecektim çok şükür rabbim nasip etti Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah tekrardan hamile kalırsıniz sagsalim kucağınıza alırsınız..
Serap05 Minik1Civciv Rabbim bu sefer sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah kuzum tebrik ederim çok sevindim 🤲🥰🥰♥️