Merhaba yaklaşık aynı haftalarda doktorumuz bebeğin beyninin tek tarafında kist gördüğünü söylemişti ancak 28. Haftaya kadar kendiliğinden geçme ihtimalinin çok yüksek olduğunu söylemişti. Söyledigi gibi de oldu 23-24. Haftasında doktora gittiğimizde kist tamamen kaybolmuştu.