Rabiaturgut4445 Kızlar sizde de oldu mu bembeyazdı ve hamilelikte simsiyah oldu resmen ve kilo da aldım acaba ondan mı oldu dedim sizde de bu durum var mı ve bi çözümü var mı
arastiricianne Rabiaturgut4445 aynı durum genelde var canım bnmde boyun bölgem karsrdı herkes doğumdan sonra geçer diyor ama inşallah geçer bilmiyorum
Linasel Rabiaturgut4445 ay benimde ya kıllarımı alsam bile ağdayla yine kıllı gibi gözüküyor simsiyah oldu resmen tertemiz koltuk altım pis gözüküyor karardığı için 🙄
Alymus Rabiaturgut4445 benim sağ kol altım da hamile kaldım pişik gibi oldu geçmedi hala ve karardı 😔 ne sürdüysem fayda etmedi
Rabiaturgut4445 arastiricianne ay evet boyun bölgemde de hafif var gercekten tiksiniyorum kendimden inşallah gecer
Edda28 Rabiaturgut4445 geçiyor canım merak etme benimde her iki hamileliğimde öyleydi simsiyah olmuştu doğumdan sonra 3 aya kadar kendiliğinden geçmişti şimdi 3. Hamileliğim yine aynısı oldu hatta dirsekler ve genital bölgede simsiyah oldu ama geçiyor merak etme doğumdan sonra hiç bişey kalmıyor
Elfelf0 Edda28 ay oğlum dada oldu bundada başlıyor insan utanıyor sezeryan olucam ama nasıl sonda taktırcam yine diye dusunuom çok utanc yaa 😒
arastiricianne Rabiaturgut4445 eşim dalga geçiyor bazen benimle pis diye 😂😂 ama değilim yani doğumdan sonrayı bekliyorum sabırla
Edda28 Rabiaturgut4445 ben hiç bişey kullanmadım ama bir süre koltuk altı losyon kullanmayın o da kararmasına sebep oluyor hamileyken yani daha da çok kararmasına lazer yapan bir arkadaşım söylemişti
Ebrarmor Rabiaturgut4445 Bende de aynı durum var , hatta böyle kat kat iz olmuş durumda , inşallah geçer doğumdan sonra 🤲🏻
arastiricianne Rabiaturgut4445 😂😂😂 hastaneye falan giderken utanıyorum bende boynuma hep şal takıyorm görende havalı bişi zannediyor bakımlı hamilelerden zannediyorlar bilmiyorlar ki karalarımı kapatmaya çalışıyorum 😂😂😂😂
Rabiaturgut4445 Mine34 Allah’tan kış hamilesiyiz yaz olsa evde açık gezmek istiyoruz o daha kötü olurdu 😅