Benim 12. Haftada olmuştu tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım bugün 28+1 günlük. Bol su içip doktorunuzun vereceği ilaçları kullanıp istiharat etmeniz gerekecek bana progestan fitil ve proluton depot iğne vermişti.Allah hepimize sağ salim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin♥️