Hepinize çok teşekkür ederim dişçiye ve kadın doğuma gittim bebeğe zarar vermeyen bir antibiyotik ve parol verdi 1 hafta sonra kanal tedavisi yapılacak lokal anesteziyle herhangi bir zararı yokmuş doktor onay verince yapıyorlar ağrısı olan varsa çekmesin doktora gitsin diye yazdım 12 hafta 5 günlük hamileyim