Ozerbusra
Ben 1. Hamilelikte su geldi öyle gittim.
İkinci de sancı geldi evde 2 gün sancı çektim. Öyle hissetmeme gibi bir durum söz konusu olmuyor malesef 🙈 Kiminin sancısı belden vuruyormuş. Ama benimki sanki adet sancısı gibiydi. Dakika tutarsın düzenli olduğunda anlarsın zaten sancı olduğunu.
Bende bugün nst ye girdim bir kaç düzensiz sancım var gibiydi ama baktığımda o sancı çıkan zamanda hep bebeğimin hareketi çok canlıydı… Yani bana bebeğin hareketleri sancı olarak göründü gibime geldi bilmiyorum 🤷🏻♀️