Ben 7. Ayıma kadar Medical e gidiyordum Menşure hanıma sonra numuneye geçti. O ara 1 kere medicalde hülya çiçek e gittim. Asla tavsiye etmiyorum hülya hanımı. Olmayan hastalıklar çıkarttı bana ve zorunlu sezeryan demişti. Bir arkadasima da bebeğin sakat kurtaj yapacaz demişti bebek sapasağlam doğdu sonra başka bir yerde. Bende Menşure hanıma devam ettim. Şuan numune Hastanesi’nde ve aşırı aşırı memnunum. MENŞURE TONGUÇ AKSU kesinlikle tavsiyemdir 🌸