Sevda06_05 canım seni korkutmak istemem ama ben 09.04.2022 de bu şahsiyet demek istiyorum adını söylemek bile istemiyorum o zamanlar Gaziantep de doğum yaptım ve bu şahsiyet yüzünden bebeğimi kaybettim beni normal doğuma zorladı bebek gelmemesine rağmen sezeryana almadı ve sürekli karnıma baskı ve vakumla çıkarmaya çalıştı 3 saatin sonunda bebek çıktı ama kalp atışı yoktu davaci oldum ve bunun üzerine hastane de bizi haklı gördü onu işten çıkardı Bursa’ya gelmiş ve ben Bilecik de yaşıyorum doğuma ailemin yanına gitmiştim Gaziantepe şimdi dibine gelmiş hakkımı asla helal etmiyorum ona hastane de bizi gördüğü yerde kaçıyordu çünkü suçlu olduğunu kendisi de biliyordu benden 2 gün önce bı arkadaşımı da beklemiş bebeğin kalp atışı düşünce sezeryana almış ve bebeğin kordonu boynuna dolanmış o sansliymis kurtulmuş ama top bende patladı 1 yıl oldu şimdi tekrar hamileyim sürekli korkuyla yaşıyorum hâlâ onhnbana doğumhane de yaşattığı korkuyu anlatamıyorum sana tavsiyem iyi araştır