37 inci haftada nişanım gelmişti ama emin olamamıştım. Kontrol etsinler diye doktora gittiğimde düzenli doğum sancılarım başlamış.(ben sancıları hissetmiyordum) Bebeğim makat geliş olduğu için beklemediler acil sezeryana alındım. Serumla bildiğim kadarıyla bir kaç gün geciktiriliyor. Nişanın gelmiş, açılman ve sancında var. Ufaklık biraz sabırsız gibi ama merak etme sen her bebek vaktiyle geliyor. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alırsın ufaklığı❤️