Nazlihamis Yeni dogana su icirmiyoruz . Doktorlar onermiyor. Ama buyuklerimiz icirmek icin can atiyor. Ne yapmaliyim
Esracim Nazlihamis valla ben kendi adıma konuşayım bebek benim bebeğim dokuz ay taşı dogur oldu canım birde başkası ne istiyorsa onu yapayım. Kavga ederdim sanırım istemiyorum derdim sert dille
Cansuercan Nazlihamis doktoruna söyle uyarsın senin sutunun yuzde 90i su zaten Allahimm su buyuklere cildiriyorum yaa herseyi cok biliyolar zaten midesi nekadarki su vercekler
denizefe Nazlihamis sııznkı gene suymus bızde soda ıcırelm bız ıcırdk hıc gazı olmadı dedıler 🤦♀️😵 geberdım sınırden tabıko ızın vermedk oyle bıseye
Destina21 Biz yeğenime günde iki çay kaşığı su veriyorduk .. doktor önermişti ek gıdaya geçtiğinizde zorlanmazsiniz çabuk benimser demişti..öyle de oldu .. yani suya ihtiyacı var diye değil sadece bir yandan onuda benimsemesi için.. 👌